فقط من

فقط من

یک تعریف اساسی از غذای انسان

  • ۰۲:۴۳
عده ی کثیری از مردم فقط انچه را از راه دهان وارد بدنشان می شود غذا می نامند بلکه کمی محدود تر ، انچه را که توسط دندان جویده می شود !
ولی در حقیقت این یک اشتباه بزرگ است ، غذای شما فقط محدود به این یک چیز نمی شود
عده ای غذا را به غذای روح و غذای جسم تقسیم بندی می کنند ، این تقسیم بندی هم به نوعی درست است ولی کامل نیست ، کامل ترین تقسیم بندی به نظر من ، تقسیم بندی پروفسور خیراندیش از غذاست 
  1. خوراک
  2. دیدنی ها
  3. شنیدنی ها
  4. انچه فکر می کنید
  5. غذای جذبی
  6. غذای انس
  7. غذای جنسی
  8. غذای بویایی
توضیحات هر قسمت در مطلب بعدی ارائه خواهد شد
ادامه دارد..........................
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
بسیار عالی

سپاس
خواهش می کنم
محمد ابراهیمے
فلینظر الانسان الی طعامه. طعام (غذا) عمومیت دارد و فقط آن نیست که از راه دهان وارد شود.

ما را هم در وب گردی‌تان یاد کنید.
سلام
چشم ، حتما از مطالب مفیدتون استفاده خواهم کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan