فقط من

فقط من

ز اشکم بی خبر ماندی و اهم را نمی بینی

  • ۱۸:۰۸

چه گریه هایی که با این اواز نکردم




زبانم را نمی فهمی نگاهم را نمی بینی

 

                                  ز اشکم بی خبر ماندی و آهم را نمی بینی


سخن ها خفته در چشمم نگاهم صد زبان دارد 


                                 سیه چشما! مگر طرز نگاهم را نمی بینی


سیه مژگان من! موی سپیدم را نگاهی کن 


                                 سپید اندام من! روز سیاهم را نمی بینی


پریشانم ! دل حسرت نصیبم را نمی جویی 


                                 پشیمانم ! نگاه عذر خواهم را نمی بینی


گناهم چیست جز عشق تو روی از من چه میپوشی؟ 


                                 مگر ای ماه! چشم بی گناهم را نمی بینی؟



مهدی سهیلی 




منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام

خیلی زیبا بود ، ممنونم
خواهش می کنم ، لطف دارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan