فقط من

فقط من

هرکس باید کنار دیوارش درس بخواند تا موفق شود

  • ۱۳:۵۴

من در این یک مورد از مسولین شهردای کمال تشکر را دارم ، پارک کنار محل کارش را می گویم ، به قول شاعر بین من تو فقط یک دیوار فاصله است ، اگر تهمت مالیخولیای شدن نخورم باید اعتراف کنم که نشستن در نیمکت پارک و زل زدن به دیواری که در پشت ان کسی قرار دارد که تمام زندگی من است ، لذت بخش ترین کار زندگیم شده است ، همه چیز برای یک تماشای عاشقانه محیاست ، پارک ، گل ، درخت ، و یک دیوار 

درس خواندن سخت است ، سخت از ان چه فکر ش را بکنید ، چند روز پیش فقط یک مشکل کوچک در یکی از کانکشن های مغزیم پیش امده بود که باعث شده بود کل کانکشن های  مغزم کارشان را به درستی انجام ندهند برای همین وقتی نا خوداگاه از پارکی که مقدمتا خدمتتان  عرض کردم می گذشتم و چشمم به دیوار مورد نظر افتاد، تمام کانکشن های مغزم ریست شدند و جانی دوباره گرفتند ، ان جا بود که من فهمیدم ان دیوار برای من چه عظمتی را همراه دارد و چه انرژی که به من نمی دهد ، 

از همان کودکی فیلسوفانه فکر کردن  جزو بازی های کودکیم بود ، برای همین نظریه های حکیمانه ی بسیاری از خودم در کردم که به دور از شوخی بعد ها فهمیدم که فیلسوفان بزرگی هم چون من همان بازی هایی را که من در کودکی انجام داده ام را انجام داده اند و مشابه نظریه ها من را گفته اند ، اما این نظریه اخر دیگر غوغا بود ، ((هر کس باید کنار دیوارش درس بخواند تا به موفقیت برسد)) ، 

حالا من هستم و یک پارک و یک دیوار و کتاب هایم و ادم هایی که به پشت ان دیوار می روند و بر می گردند ، بادیدن هر کدامشان یک حسرت در دلم شکوفه می زند و یک ارزو ، حسر می خورم که چرا من نمی توانم جای این ها باشم و بتوانم به پشت دیوارم بروم و ارزو می کنم که .........

متـ ـین
دیوار من کجاست؟
دیوار منو کی برداشته؟
+ تمام زندگی شما پشت دیوار چیکار میکنه؟ :O
++ کاشکی ی عکس از دیوار واقعی میزاشتین :/
دیوار شما همان جاست که قلب شما ان جاست ، حالا یک سوال، قلب شما کجاست ؟ :))
تمام زندگی من پشت دیوار مشغول کارش هست ، من هم بیمار ثابتش بودم تا قبل از خواستگاری
این یه مورد رو شرمنده ، من یک کم روی دیوارم غیرتی هستم :))
نسیم ...
^_^
عجب عشقی... خیلی قشنگه این حس و حال...
بله ، به قول شاعر
فاش می گویم و از گفته ی خود دلشادم
بنده ی عشقم و از هردو جهان ازادم 
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم 
برام دعا کنید
ف
خیلی جالب بود ...
اخه دیوار ما اینقد انگیزه بمون نمیده ک بشینیم درس بخونی م...
نکنه دیواری ک من انتخاب کردم ، انتخاب صحیحی نیست !!!

با این جوابتون کلی حال کردم
"این یه مورد رو شرمنده ، من یک کم روی دیوارم غیرتی هستم :)) "
:)))))))))))))))

روانشناس ِ عزیز میگم ک ایشون ( خانم دکتر ِ عزیز ) ب شما حسی چیزی دارن ؟ اینو میدونید ؟( البت میدونم شخصیه ... ولی خب فضولیم گل کرد :|
بله ، حس تنفر شدید از بنده دارند:)
ولی خوب 
به جفایی و قفایی نرود عاشق صادق / مژه بر هم نزند گر بزنی تیر و سنانش 
ف
اشکال نداره ....
شما بخونید دانشگاه مد نظرتونو بیارید ..
بقیه درست میشه به امید خدا .....................
من هم امیدوارم ، من تمام تلاشم رو خواهم کرد بقیش هم می سپارم دست خدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan