فقط من

فقط من

می خواهم اعتیاد به اینترنت را ترک کنم

  • ۰۰:۴۵

تعطیل است

سلام دوستان عزیزم ، برای این که بتونم موفق بشم باید یه سری کارهام رو بزارم کنار ، به طور کل می خوام یک ماه اینترنت رو از زندگیم حذف کنم ، برای همین ناچارم توی این یک ماه به وبلاگ هم نیام ، توی این مدت همه شما دوستان عزیز به من لطف داشتید ، من واقعا از همتون متشکرم ، برای تک تکتون روزهای خوشی رو ارزوی می کنم ، خدا نگهدار 

نسیم ...
موفق باشید
ممنون دوست عزیز ، هم چنین شما 
متـ ـین
چه بد :( جدا ناراحت شدم!
ولی ایشالا به چیزی که میخواین برسین
ممنون دوست عزیز ، هم چنین شما 

ف
خیلیم عالی..کار خوبی میکنی...
بله ، اینترنت وقت ادم رو می گیره
میلاد امینی
با آرزوی موفقیت برای شما
ممنون دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan