فقط من

فقط من

من هنوزم که هنوزه عاشقت هستم

  • ۲۲:۴۶

من هنوزم که هنوزه عاشقت هستم ، هنوزم که هنوزه وقتی از کنار پنجره ی اون درمانگاه رد می شم ، هوا رو بو می کنم

من هنوزم که هنوزه وقتی توی اینه نگاه می کنم ، تو چشمای خودم عکس تو رو می بینم

من هنوزم که هنوزه به کلمه دکتر حساسیت نشون می دم

عشق چه کارها که با ادم نمی کنه

مطمئنم یه روزی این نوشته ها رو می خونی، هر چقدر هم قوانین احتمال ریاضی قوی تر باشن ، حریف عشق نمی شن ، عشق با ریاضیات جور در نمیاد 

مطمئنم یه روزی به خاطر وفاداری من به عشقت ، تحسینم می کنیم ، 

دارم پیر می شم ، چند روز پیش یه موی سفید تو سرم پیدا کردم ، اولین موی سفید زندگیم ، نمی دونم قانونش چیه؟ چند تا مو باید سفید بشه تا عاشق روسفیدت بشم

فقط یک بار خندیدی و من فوری حفظش کردم ، من هیچ وقت حافظه ی خوبی نداشتم، ولی عشق حافظه رو هم قوی می کنه ، من خنده ی تو رو با تمام جزئیتاش حفظم ، می تونم نقاشیش کنم ، می تونم توضیحش بدم ، حتی می تونم اداش رو در بیارم

من هنوزم که هنوزه ، عاشقت هستم

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan