فقط من

فقط من

البوم عشق را رها کن با نوازندگی اعضای خانواده من

  • ۱۶:۲۳
اوضاع خیلی قمر در عقرب شده است ، هر کسی در خانه ساز خودش را می زند ، مامان خانم که مخالف را کوک کرده و کلا با همه چیز من مخالف است ، اقا بابا با موسیقی میانه ی خوبی ندارد برای همین معمولا هیچ سازی را نمی زند ، ابجی خانم که کشته مرده را کوک کرده و دائم می گوید که خانم دکتر را رها کن ، دختران زیادی کشته مرده ات هستند ! ، اقا داداش هم که مثل همیشه سازش داد و بیداد را با هم  می زند و سر ما را می برد. من هم  که طبق معمول عشاق را می زنم و از عشق خودم پایین نمی ایم 
مامان خانم که باز شروع کرده ، هر چه من می گویم مادرمن ، تاج سر من ، عزیز من ، من نمی توانم در  قلبم را به غیر از او برای کس دیگر بگشایم ، جواب می دهد این چرت و پرت ها را از کجا یاد گرفته ای ! گاهی وقت ها احساس می کنم در جایی زندگی می کنم که لغتی به نام عشق برای کسی تعریف نشده ، اخر این هم شد زندگی 
ان روز مامان خانم را برده ام برای خرید ، وسط فروشگاه می گوید ، ان جارا ، می گویم کجا را ، می گوید ان جا را نگاه کن ، بعد از سر چرخاندن های بسیار دیدم که باز دختری دیده و اب از لب و لوچه اش اویزان شده که این را برای من بگیرد ، تا چیزی هم می گویم فوری بغض می کند و با قیافه ی مظلوم می گوید : می خواهی من بمیرم و عروسیت را نبینم ، می گویم مادر جان به جای این حرف ها دعا کن تا من و خانم دکتر به هم برسیم ، می گوید توهم ، چقدر می خواهی در خیالات سیر کنی و من هیچ نمی گویم 
ترجیح می دهم وقتی به خانه بیایم که همه خواب باشند ، تمام این حرف ها عذابم می دهد ، چرا هیچ کس نمی فهمد که من چه می گویم 

متـ ـین
اوخی :|
جمله آخرتو شاید باید اینجوری اصلاح کنی: چرا تو نمی فهمی همه چه می گویند؟
برای این که من عاشق هستم و فهم لازمه اش عقل است ،و عشق لازمه اش کمی بی عقلیست

فاطمه علے
خب تمام تلاشتو بکن ب خانوم دکتر برسی
ی دعاییم بکن من ب اقا دکتر برسم
تمام تلاشم رو می کنم و خواهم کرد ، من برای رسیدن به ایشون هر کاری رو می کنم ولی خوب ایشون فعلا من رو در حدو اندازه ی خودشون نمی بینند
چشم ، حتما دعا می کنم ، شما هم برای ما دعا کنید ، ان شالله همه عشاق به عشقشان برسند
منتـــظر المهدی 313
ان شاءالله به خواسته هاتون برسید ...
هم چنین شما ، مچکرم 
مهلا نوری
درگذشت آیت الله رفسنجانی را به شما تسلیت می گویم. نظر یادتون نره
من هم به شما تسلیت می گم ، چشم حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan