فقط من

فقط من

درس خواندن به روش الاغ ملا نصرالدین

  • ۰۱:۲۶

شب امتحان

خدایا خداوندا ، کمکم کن ، عجب اوضاع قر در عقربی شد ، حالا چه کار کنم ، این ابوعلی هم که گذاشت رفت ، الان دقیقا دو روز است که مبحث احتمال را تمام نکرده ام ، یعنی هنوز اولش هستم و حتی به اخرش هم نرسیدم ، من که به نوبه ی خودم هیچ کدام از این فرمول ها را قبول ندارم ، می گویند یکه دیوانه سنگی در چاه می اندازد که هزار عاقل نمی توانند ان سنگ را بیرون بیاورند ، همین است دیگر ، در قدیم الایام شخصی بی خوابی به سرش زده و از خودش فرمول های سخت در کرده و حالا عاقلانی چون من و هزارن من دیگر از پس در اوردن این سنگ بر نمی اییم ، اما مهم نیست ، من تسلیم نخواهم شد ، بالاخره باید یک طوری این امتحان ها را قبول بشوم . 

در فکر ان بودم که معلم خصوصی بگیرم اما وقتی قیمت های نجومی را مشاهده کردم تصمیم گرفتم کمی بیشتر تلاش کنم و بیشتر سرم را در کتاب بکنم شاید خداوند لطفی کرد و بالاخره از مطالب کتاب سر دراوردم ، امروز ان قدر به کتاب خیره شدم که یاد الاغ ملا نصرالدین افتادم که خواندن یاد گرفت ، بلا نسبت بنده ، لا اقل ان الاغ یک تکه جو گیرش امد ولی من چه ، دریغ از یک خط ، نفمیدم که نفهمیدم !

مشکل دیگر ان است که ریاضی رشته های تجربی با ریاضی رشته ها ریاضی فیزیک در پیش دانشگاهی یکی است ، ولی همین مبحث احتمال در جزوات مربوط به رشته های ریاضی چنان پیچیده توضیح داده شده که بیا و ببین ، حالا من هی در اینترنت دنبال جزوه برای تجربی بگردم ، مگر هست ؟ ، انگار این بچه های ریاضی هستند که فقط ریاضی می خوانند ، همه جزوه ها برای ان ها نوشته شده ، حالا ما مانده ایم و فرمول ها ریزو درشتی که فروملاسیون بدنمان را به هم ریخته اند . 


نسیم ...
دلیل شما برای درس خوندن خیلی جالبه...
منم کنکور دارم :(
موفق باشید
بله ، ایشان خانم بسیار جالبی هستند ، 
من هم برای شما ارزوی موفقیت می کنم 

ف
ای خدا احتمال را نگو ...
ملت میگن اسون ترین بحث ریاضی تجربی همنی احتماله ......
برا من ک یه غوله برا خودش ......................
صورت تست ها همشون مث هم ولی راه حل ها کاملا متفاوت .......
احتمال ای احتمال ...........................
هرچند بماند کل درسا برام غولم .. ولی این احتمال دیگ زیادی رو مخه :|

شخصیتتون خیلی برام جالب بود بعد خوندن پروفایل اشنایی + پست از خواب بیدا شدنتون ................
خیلی احساساتی و لطیف هستین ...
اولین پسری هستین ک میبینم همچین شخصیتی داره ....


من متوجه نشدم الان شما برا چی امتحان میدید ؟؟ کنکور چی ؟؟؟
سلام
بله ، احتمال ای احتمال...............هی احتمال
مچکر ، فکر نمی کردم این قدر جالب باشم 
دلیل کنکوری شدنمم به خاطر عشقه ، عشق ، قضیه دختر شاه و پسر گدا رو شنیدید ، حالا اینو بزارید توی قالب خانم دکتر و پسر دیپلمه ، 
ف
اگ سطح ریاضیت داغونه برا فهم گل واژه یا سیر تاپیاز میتونه خوب باشه ......................
هرچند کلاس برین بهتره ............
حداقل تو ریاضی ب نظرم کمک کننده میتونه باشه .....................
ممنون ، بعد از تلاش های پی در پی و نفهمیدن مطالب خودم هم به این نتیجه رسیدم که کلاس برم بهتره ،
نسیم ...
وقتی یه هدف بزرگ باشه... برای رسیدن بهش هر کاری انجام میدی...
همون انگیزه!
این یعنی خودِ موفقیت...
شما حتما موفق میشید...
تمام تلاشم رو خواهم کرد و ممنونم از انرژی مثبت شما ، 
من هم برای شما موفقیت و سلامتی ارزو می کنم 
ف
چه جالب الان اینجا سه تا کنکوری هس ............
بعد 8-9 سال دوری وب و کامنت گذاشتن ..
گذشتم یادم اومد ..
اههه عجب روزایی بود ......
#تلــخ
من قصد دارم امروز وبتو بترکونم با کامنتام .............
چرا نمیخوابم ؟؟؟
چرا نمیتونم صب زود بیدار شم ؟؟؟
چرا من اینقدر حرف میزنم ؟؟؟
من دیوانم ؟؟؟
# :|
تازه به درد من دچار شدی عزیز 
من هرشب با خودم می گم شب ساعت 9 می خوابم صبح ساعت5 بیدار می شم ولی فردا باز روز از نو و روز از نو 

ف
شما دیگ چرا ؟
من کلن از بچگی تا الان یادم نمیاد زودتر از 3 بخوابم
الانم میخوام تغییرش بدم
دو ساله میخوام تغییرش بدم
هی ساعت زنگ میزنه میکوبم سرش .. میگم از فردا و ای چرخه هی تکرار میشه ..
حالا یه جورایی با خودم کنار اومدم .......

9 دیگ خیلی زوده .. 10.40-11 ادم بخوابه ...... 5.20-5.30 بیدار شه بهتره ..
9 دیگ ............................
درست میشه نگران نباشید ...
یه شعری بود من قدیم ها خیلی می خوندم حالا حکایت این فردا فردا کردن منه
عهد  کردم که دگر می نخورم         به جز از امشب و فردا شب و شب های دگر
هی هر روز می گم از فردا شب زود می خوابم ولی خوب فردا هم باز همین جوری ، 
ف
عهد کردم که دگر می نخورم/به جز از امشب و فردا شب و شب های دگر
#شب های دگر :)))))))))))))))))))
عالی بود ...
پس اینجوری ک نشون میده ........
عاشق شعرید = ادبیاتتون تا حدودی ردیفه ..
خیلی خوبه ...
مچکر نظر لطفتونه
بله ، شعر خیلی دوست دارم
متـ ـین
کتاب ریاضیات تجربی رو بگیر خوب -_-
ضمنا کتاب درسی تجربی هم میتونه کمک کنه!
مچکرم ،
راضیه ...
آهای بچه تجربی ها اینقد از آمار احتمال ننالید ک رفیقتونه تا دکترا....
هر مقطع ی مدل آمار دارین...
هر روز امید می دادم که بخوان، بخوان، کنکور که بدهی تمام می شود ، حالا با این چیزی که شنیدم نمی دانم از فردا چگونه باید ذهنم را فریب بدهم :)
راضیه ...
دیگه از ما گفتن بود...
راستی اگه درست خوب نیس کنکور تجربی برا چیته؟ گروه کشاورزی فقط قبول میشی...
لااقل کنکور ریاضی بده...
البته فقط نظره هااااا... منم هیچی از شما نمیدونم....
ان شالله ب همه آرزوهات برسی...
ولی از من ب شما نصیحت زندگیتو رو دنبال عشق ی نفر نرو...
اخه من هدفم روانشناسیه 
خودم می دونم به احتمال 90 درصد تا من روانشناس بشم ازدواج کرده ، ولی من تمام تلاشم رو به خاطرش می کنم ، اگر رسیدم بهش که رسیدم اگرم نشد لااقل از دست خودم عصبانی نمی شم ، می گم به خاطرش تمام تلاشم رو کردم ، من بهش حق می دم ، شاید منم اگه جای اون بودم با تحصیلات با یه دیپمله ازدواج نمی کردم ، ولی من دوستش دارم و تا اخر عمرم به پاش می مونم 
فاطمه نظری
امیدوارم موفق بشید
ممنون ، هم چنین شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan