فقط من

فقط من

چه گم کرده کسی دارم که دل را بهر ان کردم

  • ۰۱:۰۵

شعری که امروز خودم سرودم و تقدیم می کنم به خانم دکتر


چه اشفته دلی دارم که خود را گم در ان کردم

چه گم کرده کسی دارم که دل را بهر ان کردم

من انم از غم رویت شبان را تا سحر بیدار

بهاران دردل رویا به بیداری خران کردم 

نوشته نامه ای دارم به دست تو عیان گشته

دو چشم خون فشان را من به ان نامه ضمان کردم

سحرهم می رسد اما من ان را یک شب دیگر

 بنامم چون نباشی تو سیاهی جاودان کردم

مرا امید وصل تو نگه می دارد ای یارا

که این گونه برای تو زبان را شاعران کردم

 

محمد روشنیان
زیبا بود
ممنون نظر لطفتون هست
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
دلم خون شد :-(

دوست داشتن کسی که دوستتون نداره واقعا از دست رفتن زندگیتونه ....

براتون آرزوی شادی دارم ....
ببخشید ناراحت شدید
شاید حق باشما باشه ، اما شرایط من فرق می کنه
من هم برای شما ارزوی شادی می کنم
متـ ـین
شعر زیبایی بود :)
اگه اولین باره شعر میگی باید بگم محشر بود، وزنش اصن بهم نریخت، خیلی خوب بود
ممنون نظر لطف شماست

منِ ناشناس
خیلی شعر زیبایی بود
ممنون ، لطف دارید
maryam
ensafan shere kheyli khubi bud
ممنون ، نظر لطف شماست
این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
عالی و با سوزز من ک خودم شاعرم تاییدش میکنم
ممنون ، نظر لطف شماست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan