فقط من

فقط من

به جز غم خوردن عشقت غمی دیگر نمی دانم

  • ۲۲:۰۴
،عزیزم ،  یلدا مبارک ، امشب بلندترین شب سال است ، می دانی این یعنی چی ؟ یعنی من باید بیشتر از شب های دیگر دوریت را تحمل کنم تا خوابم ببرد ، یک دقیقه بیشتر ، می دانی چیست سرو بودم ، مثل یک کوه استوار ، حالا خمیده ام ، 
همه رفته اند خانه ی مادر بزرگ تا یلدایشان را جشن بگیرند ، ولی من مانده ام تا جای تو را خالی کنم ، مانده ام اشک بریزم ، هیچ کس نباید بفهمد من گریه کرده ام ، می دانم اگر بودی می گفتی خوشم نمی اید مرد گریه کند ، ولی فقط این دفعه را برایت گریه کنم ، باشد ، هیچ گونه دلم ارام نمی گیرد ، می خواهم برایت اواز بخوانم ، گوش کن  
به جز غم خوردن عشقت غمی دیگر نمی دانم 
که شادی در همه عالم از این خوش تر نمی دانم 
 گر از عشقت برون ایم ، به ما و من فرونایم
ولیکن ما و من گفتن ، به عشقت در نمی دانم 
زبس کاندر ره عشق تو  ،از پای امدم تاسر ، از پای امدم تا سر
چنان بی پا و سر گشتم ، که پای از سر نمی دانم 
به هر راهی که دانستم فرو رفتم به بوی تو 
کنون عاجز فرو ماندم ، کنون عاجز فرو ماندم ، ره دیگر نمی دانم ، نمی دانم ، نمی دانم 
دلی کو بود همدردم چنان گم گشت و در دلبر
که بسیاری نظر کردند دل از دلبر نمی دانم

میلاد امینی
زیبا بود، یلداتون مبارک
مچکر ، یلدای شما هم مبارک 
ف
آقای روانشناس میگم ک اینقدریم ب خودتون سخ نگیرین
راه طولانی در پیش دارین
ب نظرم روحیتتونو تقویت کنید ..
یلدا رو خب کاش میرفتین خونه مادربزگتون ..............
هر از گاهی با دوستاتون برید بیرون بگید بخندیدو همچنین با خونوادتون و .
سلام
ممنون که به فکر بنده هستید و روحیه می دید
راستش بیشتر دوست دارم تنها باشم ، از وقتی ایشون رو ندیدم راستش دیگه ان چنان خنده ای روی لب هام نمیاد

منِ ناشناس
پروفایلتون رو خوندم ویه سوال

اون خانوم دکترسنش ازشمابیشتربود؟
بله بیشتر بود
فاطمه علے
واسه مام همینه هیجا نمیریم😯
متوجه نشدم ، شما هم برادر دم بخت دارید ؟امیدوارم هرچه سریعتر به مراد دلشان برسند ، تو رو خدا اگر عاشق کسی هستند تمام تلاشتان را بکنید تا به عشقشان برسند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan