فقط من

فقط من

فرد مثبت //////////فرد منفی

  • ۱۱:۳۸

فرد مثبت همیشه برنامه دارد

♦️فرد منفی همیشه بهانه دارد


🔹فرد مثبت 

در کنار هر سنگی سبزه ای میبیند

♦️فرد منفی 

در کنار هر سبزه ای سنگی میبیند


🔹فرد مثبت 

برای هر مشکلی راهکاری میابد

♦️فرد منفی 

برای هر راهکاری مشکلی میبیند


🔹فرد مثبت 

همیشه دوستی ها را زیاد میکند

♦️فرد منفی 

دشمنی ها را زیاد میکند


🔹فرد مثبت 

می گوید اجازه بده انجام پذیر است

♦️فرد منفی 

می گوید نمی توانم انجام پذیر 


🔹فرد مثبت 

همیشه با صبر مشکلات را حل میکند

♦️فرد منفی 

همیشه با خشم مشکلات را زیاد میکند


"همیشه مثبت باش و بیاندیش و ببین" 


https://t.me/Drahmadhelat/3407

  • ۲۸۰
شرمندهٔ یابن الحسن
سلام

بسیارعالی
سلام
ممنون ، نظر لطف شماست
parmin ❤❤❤
به به شماهم روانشناسی ؟
خوشبختم همکار :)))
سلام
نه من روانشناس نیستم ولی در حال تلاش برای روانشناس شدن هستم
من هم خوشبخت هستم 
علی آقا:)
من‌عاشق‌طرزفکرمثبتم
وقتی مثبت اندیش باشید، هدفهای شما به شما نزدیک تر می شوند
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan