فقط من

فقط من

یاد باد ان روزگاران یاد باد

  • ۲۳:۵۴
یاد باد ان روزگاران یاد باد
هر وقت خاطراتم را مرور می کردم ، گاهی شاد و گاهی غم گین می شدم ، شاید روزی نبوده که قسمتی از گذشته ام را یاد اوری نکنم ولی کم شده که به مکان هایی بروم که گذشته ام را ان جا گذرانده ام . امروز به مدرسه قدیمیم رفتم ، همان مدرسه ای که 5 سال پیش در ان جا صدای اوازم کلاس را پر می کرد . من شوری در شهناز به پا می کردم و بچه ها مراقب بودند که هر وقت معلم امد به من خبر دهند . همان مدرسه ای که وقتی زنگ تفریح می شد با مهدی توی حیاط با همدیگر صحبت می کردیم و گل می گفتیم و گل می شنفتیم . مهدی هیکل بزرگی داشت . قد من نا شانه های اوهم نمی شد . نمی دانم بر روی چه تناسبی این دوست را برای خودم انتخاب کرده بودم . مثل زن و شوهر های به هم نخور بودیم . هیچ چیزمان به هم نمی خورد ولی با این حال چنان صمیمی بودیم که خیلی ها به رفاقتمان حسادت می کردند . 
مسول بایگانی مدرسه هنوز عوض نشده بود ، کمی پیرتر شده بود ولی هنوز ان مهربانی را در چهره اش داشت ، خواستم مثل 5 سال پیش بلند بگویم چاکر اقا مرادی ولی او من را  نمی شناخت . او مرا به یاد نمی اورد . مشاور مدرسه هم عوض نشده بود . یادم می اید وقتی در چند تا از درس ها یم مردود شدم و انگیزه ام را از دست داده بودم  به پیش او رفتم تا مشاوره بگیرم ، او از من پرسید ، پسر می دانی انیشتین چگونه انیشتین شد ، من که ان زمان ها به خواندن زندگی دانشمندان علاقه مند بودم و زندگی اکثرشان را خوانده بودم گفتم بله ، می دانم به وسیله ی باوری که مادرش در او ایجاد کرد ، کمی جا خورد و گفت : افرین ، ادیسون را چی ، می دانی ادیسون چگونه ادیسون شد ؟، قضیه ی اخراج ادیسون را هم برایش تعریف کردم ، وقتی این راشنید نه گذاشت و نه برداشت گفت : مشاوره چی ، تو که از من مشاورتری ، دیگه چیزی ندارم بهت بگم ، خودت همه چیز رو می دونی ، برو خودت رو باور کن و از اول شروع کن . 
وقتی کارم در مدرسه تمام شد و داشتم از در مدرسه خارج می شدم ، یاد زنگ اخر می افتادم که منتظر می شدم مهدی از کلاس بیاید تا باهم مسیر مدرسه تا خانه را طی کنیم ، در تمام مسیر به فکر مهدی بودم ، مهدی الان کجاست ، چه کاره شده ؟ یا باز هم او را خواهم دید ؟ . در مسیر برگشت به خانه دلم گرفت و شروع کردم به خواندن ، یاد باد ان روزگاران یاد باد.................


روز وصل دوست داران یاد باد
یاد باد ان روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت
بانگ نوش شاد خواران یاد باد

گرچه یاران فارغند از یاد من 
از من ایشان را هزاران یاد باد



منِ ناشناس
متاسفانه بعدازمدرسه تقریباتمام دوستی های صمیمی قطع میشوند.
بله ، من که گاهی وقت ها یاد گذشته ها که میفتم دلم برای تک تکشون تنگ می شه ، چه روزگاری دشتیم 
ف
چه غم انگیز بود ..............
کنکوری هستیا مثلا ب جا اینک روحیتو تقویت کنی رفتی مدرسه و ...
عجببب
کمی غم هم توی زندگی لازمه :)
برای گرفتن وضعیت نمراتم و هم چنین گرفتن برنامه امتحانات پیش دانشگاهی رفته بودم ، من چند تا از درس های پیشم رو 5 سال پیش مردود شدم 

ف
زندگی سرتاسر غمه که ... کمی خوشی نیازه ................
خوش ب حالت ک مردود شدی
کاش منم مردود میشدم تا اینک با تبصره قبول بشم
زیستو شدم 4 !!!
الان بیا اینو چیکار کن ؟؟؟؟؟؟ نمیشه ک رف دوباره امتحان داد
ینی کسی ببینه ابرویی برام نمیمونه .........
شما هم که مثل ما تبصره ای هستی:) من خودم سومم رو با تبصره قبول شدم ، پیشمم که دو تاش رو قبول شدم و بقیش رو هم که الان باید زحمتش رو بکشم ، شاید بتونی مجددا امتحان بدی ، زیست رو می گم ، یه سوال بکن
ف
تازه برا شما عادیه چون پسرین
من ک دخترم !!!!!!!!!!!!!!! زیست 4!!!!!!!!!!! تبصره !!!!!!!!!
من کلا از سال اول تو حال هوای درس نبودم ... پیشم ک کلا کلاس نمیرفتم ..
صرفا امتحانی اگبود میرفتم برقمو میدادم دوستام مینوشتن میدادم همین .....
سومم ک شب امتحان صرفا سوالات سالای گذشته ...........
ولی هیچی ... #جاهلــی

سومو خدا رو شکر میشه ترمیم کرد
پیشو فک نکنم
حالا برا کنکور ک مهم نی هم پیش هم پایه رو مثبت کردن ...........
شما خوب بخونین ...
گذشته رو رها کن ، اگر رتبت خوب بشه مشکلی پیش نمیاد ، من الان شاغلم ، وقتم کمتره ، ارزو می کرد کاش سن شما بودم و جای شما ، در ضمن به خاطر راهنمایی که تو خصوص کردید مچکرم ، حتما ازشون استفاده خواهم کرد
ف
شاغلید ؟؟
ببخشید من فک کردم دو سه سال ازم فاصله دارید ب همین خاطر اینقدر محاوره ای حرف زدم
عذر میخوام
گذشته ک رها شده ...
یه جمله ای هس میگ
امروز
چی بود یادم رف
فردا ، اولین روز از
چی بود .............
صب کنید برم نگاه کنم بیام بگم
...
اهان نگا کردم
امروز، اولین روز از بقیه ی عمر شماست .
خیلی جمله ی عمیقیه ....
--------------------------------------------------

در مورد راهنماییام باز بگم
دیویدی صرفا برای فهم درس براتون گفتم چون عربیو یه تعداد گندش میکنن ..
منم گندش کرده بودم
این فیلمی ک براتون گفتم مطالبو قشنگ روان براتون میفهمونه
یا ادبیات باز همچنین
اگ تو فهم مشکل ندارید نیازی نیست تهیش کنید
دینی زبانم ک هیچ
اختصاصیا زیست و شیمی ک هیچ با کتابا میشه حل کرد
ولی ریاضی فیزیکو کلاس برید ...............
موفق باشید
ببخشید من زیاد حرف زدم ....................
عذر میخوام .......
بابت محاو ره ای حرف زدنمم ببخشید ...... فک کردم دو سه سال فقت بام فاصله دارید
من وختتونو نگیرم
امیدوارم ک موفق شین و رشته رتبه مد نظرتونو بیارید
جمله ی قشنگیه ، امروز اولین روز از عمر شماست ، 
نیازی به عذر خواهی نیست ، باز هم به خاطر راهنمایی هاتون مچکرم ، برای من که بعد از 5 سال شروع کردم تا بیام از این کتاب ها و دی وی دی ها و کلاس ها سر دربیارم کمی طول می کشه برای همین راهنمایی شما خیلی به دردم می خوره 
هم چنین ، من هم برای شما ارزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی مخصوصا کنکور و سلامتی می کنم ، 
ف
شما هر جا مشکلی داشتین از من بپرسید در حد توانم کمکتون میکنم
میگم ک با اینک درس خون نیستم
ولی چون قرار بود سال پیش کنکورو بترکونم و پزشکی بیارم
کل کتاب و فیلمایی ک تا به اون زمون چاپ و تولید شده بود رو تهیه کردم
#اغــراق
ولی یه روزم ننشستم ببینم
شاید یه دو سه ورق فقت از هر کدومشون
شما هر درسی ک مشکلی داشتین
از منابعی ک داشتین نفهمیدین
بم بگید بتون راهنمایی کنم ...........
اگ قصد خرید کتابی دارید بم بگید راهنماییتون کنم ...
تا یه مدت سعی میکنم هر شب اینجا سر بزنم ...
چشم ، حتما از کمک شما استفاده می کنم ، مچکر از لطفتون ، یک سوال ، سوال هایی که برای ریاضی عمومی تجربی میاد با ریاضی متفاوته دیگه ، چون من جزوه ها رو بررسی می کردم برای ریاضی ها خیلی پیچیده توضیح داده بودند ، مباحث فاکتوریل و نمی دونم از این حرف ها ، اگر یکی باشند که خیلی مشکله
ف
اره که متفاوته ..
ریاضی ِ ریاضیا ک سختتره فک کنم .

شما رشتتون ریاضی بوده ک جزوه های ریاضی ِ ریاضی رو دارید ؟؟؟


یه سوالم من از شما بپرسم ؟؟؟ چرا وب ساختید ؟؟
و اینک از کی تصمیم گرفتید شروع ب خوندن کنید
و و و هدفتون امساله یا سالای بعدم اگ نشد قصد دارین کنکور بدین ؟؟
( یدونه سوال میخواستم بپرسما .. شد سه تا ... :|
من اصلا جزوه ای ندارم، تماما از اینترنت دانلود کردم ، که بعد از یک روز خواندن تازه متوجه شدم این جزوه ها برای رشته ریاضی نوشته شده و کتاب خیلی راحت تر توضیح داده ، خوب خدا رو شکر متفاوته چون واقعا برای ریاضی خیلی سخت تر بود
من سه روزه شروع کردم ، اول باید امتحانات پیشم رو قبول بشم و بعد هم اگر خدا بخواد شروع کنم به خوندن کنکور ، مطمئنا تا اخرش خواهم رفت
راستش رو بخواهید چند روز پیش یک رمان خوندم ، خیلی تاثیر گذار بود ، کمی جو گیر شدم ،تصمیم گرفتم سری هم تو نوشتن در بیارم برای همین این وبلاگ رو ساختم تا از روزنوشت های خودم شروع کنم شاید بعد ها تونستم داستان هم بنویسم ، 
ف
یه چیزی .... مباحث فاکتوریلو ما هم داریما ..
و فک کنم احتمالو زیادی با هم فرق نداشته باشیم ...........
البته فک کنما ........
اگر هم بوده من یادم رفته ، چون واقعا الان چیزی ازش یادم نمیاد ، واقعا سخته و پیچیدست
ف
من یه چیزی بگم ....
بعد برم دیگ
در مورد جزوه های اینترنت ، زیاد نمیشه اعتماد کرد ..
خب اره زحمت کشیدن جزوه نوشتن ولی ......
نمیدونم
کتاب ب نظرم بهتره ....... از رو کتاب بخونید و برا امتحانات به مسایل کتابا خوبِ خوب توجه کنید
و اینک دوره برتون کتابخونه باشه .. حتمن برید کتاباشو تهیه کنید .

در مورد وبتونم ..........
اگ وختتونو نمیگیره ......... یا با نوشتن سبک میشید میتونه خوب باشه .
اینو هم در نظر بگیرید شاغلی د.. وقتتون کمه .. وبم از یه طرف.
ولی خیلی نرم مینویسید .. ادم خوشش میاد بخونه ........ لذت بخشه خوندش..

من دیگ رفع زحمت کنم ..
خدا همراتون .
من کتاب رو مطالعه می کنم ولی خوب جاهایی که گنگه مجبورم به فیلم و جزوه و پاورپوینت و مطالب سایت ها متوسل بشم
نوشتن رو دوست دارم ، ممنون ، نظر لطفتونه ، حتما باز هم این جا سربزنید ، خدا حافظ شما
ف
اره خب .. کتاب درسی ب تنهایی جوابگو نیست .....
ب نظرم فردا
اول بریدک تابخونه ببینید ریاضی گل واژه یا سیر تاپیاز همون محوری گاج هست یا نه
نبود
مستقیم برید کجا ؟؟؟
کتابفروبشی
قشنگ کتابای ریاضیشو بذارید جلوتون یه فصل همین احتمالو قشنگ چی ؟؟؟ بررسی کنید
و صرفا برا قبولی در امتحانات پیش + یه زمینه ای داشته باشید ( تا کلاسی اگ برید قشنگتر مفاهیم جا بیفته )
صرفا سال چهارمو تهیه کنید .. 28-29 تومن فک کنم باشه و
ولی خب از جزوه های نتی نمیدونم فیلم اینا بهتره .......

حتمن سر میزنم ...
فعلا.
گل واژه قدیم ها هم بود ، یادمه ، مچکرم از راهنمایی تون ، خوشحال می شیم حتما سر بزنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan