فقط من

فقط من

ویروسی به نام ع ر و س ی که تا حد مرگ انسان را مریض می کند!

  • ۱۵:۲۹

تمارض

از همان کودکی هم از ادم هایی که کارت ها را می اوردند متنفر بودم ، همیشه این ترس در وجودم بود که وقتی کسی در را می زند نکند کارت عروسی اورده باشد ، هیچ وقت دوست نداشتم به عروسی بروم ، اما مامان خانم همیشه من را به زور به عروسی ها می برد و من هم چیزی نمی توانستم بگویم ، الان هم که در دهه ی سوم زندگیم سپری می کنم باز هم نمی توانم روی حرف مامان خانم صحبت کنم ولی مطمئنا می توانم مریضی سختی بگیرم که من را از عروسی رفتن معاف کند!

بعد از ان که کارت را اوردند من بیماری سختی گرفتم و الان هم تمام بدنم درد می کند ، اشتهایی ندارم و هیچ غذایی نمی توانم بخورم مگر مختصر شامی که هلاک نشوم ، با یک تیر دو نشان می زنم ، هم تمام توجهات و امکانات خانه سمت من جذب می شود و هم از دست این عروسی راحت می شوم ، من که از همان اولش از عروسی بدم می امد حالا هم که از خانم دکتر جواب رد گرفته ام  ترجیح می دهم حتی لغت ع ر و س ی را هم در زبانم نچرخانم چه برسد به این که بروم و ع ر و س ی را ببینم 

مامان خانم امروز تمام تلاشش را خواهد کرد تا من را تا شب سرپا کند و با خودش ببرد ، خوب شد می داند من هیچ اعتقادی به این پزشکان ندارم و هیچ وقت دکتر نمی روم ، و گرنه تا الان مجبور شده بودم به خاطر این مرض بسیار سخت :)) چند عدد امپول  هم وارد بدن نازنینم بکنم ، تو رو خدا ببخشید زیاد نمی توانم صحبت کنم ، بدنم درد می کند ، برایم دعا کنید ، اگر زنده ماندم حتما دوباره برایتان خواهم نوشت ، به امید دیدار دوباره ، اخ سرم ........... 




منِ ناشناس
امیدوارم زودترخوب شید.
اخر مامان خانم کار خودش را کرد ، با چهار عدد ضربه ی دمپایی هم خوب شدم هم عاشق عروسی شدم ، :))
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
به معنای واقعی از عروسی بدم میاد...
چه جالب من فکر می کردم فقط خودم این جوری هستم ، برم به مامان خانم بگم دیگه این قدر به من نگه هیچ کس مثل تو نیست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan