فقط من

فقط من

مزاج های غالب در سنین مختلف عمر انسان و پایان دوره مزاج شناسی

  • ۰۰:۲۲
مزاج خانم ها نسبت به اقایان سرد تر است یعنی یک اقای صفراوی گرم تر از یک خانم صفراوی هست و نکته ی دیگر این که هر چه سن بالاتر می رود بدن رو به سردی می رود و معمولا از سن چه سالگی به بالا یواش یواش بدن شروع به سرد شدن می کند برای همین است که در سنین پیری بیماری های سرد اتفاق میفتد، برای همین باید از همان سن چهل سالگی با خوردن گرمی جات مقدار سردی را کاهش داد تا دچار مشکل نشوید ، البته مقدار سرد شدن بدن بعد از چهل سالگی هم بستگی به مزاج فرد دارد ، یک فرد صفراوی در پیری بدنش نسبت به یک فرد بلغمی کمتر سرد می شود، نهایت سردی بدن می شود مرگ ، وقتی بدن به اوج سردی رسید روح از جسم جدا می شود و هر کردام به اصل خود بر می گردند ، جسم به خاک می پیوندد و روح به عالم بالا می رود 

به لطف خداوند دوره مزاج شناسی و سبک زندگی به پایان رسید ، تمام تلاشم را کردم که تحولی در زندگی شما عزیزان به وجود بیاورم تا زندگی برای شما شیرین تر و بهتر بگردد ، حالا چقدر در این راه موفق بوده ام ، این را دیگر باید شما مشخص کنید ، امیدوارم که موفق بوده باشم ، 



منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خیلی ممنونم از زحمات شما ...
خواهش می کنم  ،امیدوارم مفید باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan