فقط من

فقط من

غذای پنداری انسان باید چگونه باشد قسمت سوم

  • ۰۰:۱۳

تمام افکار شما بر بال نیت سوار هستند ، نیت های نیک رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می کنند ، و شما را زودتر به مقصد می رسانند ، هر کاری می خواهید بکنید  در ان کار نیت خوب داشته باشید ، با نیت ها ی خوب سریعتر به مقصود می رسید ، وقتی نیت خیری می کنید خداوند کمکتان می کند ، تمام امکانات جهان هستی در اختیار شما قرار می گیرند که شما هر چه سریعتر به مقصود و هدف خود برسید ، 

پزشک می خواهید بشوید ، نییت کنید که می خواهم پزشک بشوم تا به داد مردم برسم ، بیماران را معالجه کنم ، چون نیتتان درست است خداوند کمکتان می کند ، چون می خواهید زمینه خیر شوید ، شما تلاش می کنید و خداوند هم کمکتان می کنید ، می بینید چقدر رسیدن به هدفتان برایتان اسان تر می شود 

نکته ی دیگر که باید در پندار بگویم این است که همیشه در سخت ترین لحظات زندگی امیدوار به رحمت خداوند باشید ، امیدوار بودن به رحمت خداوند یک پندار مثبت است و مطمئنا هم همین امید راه گشای زندگیتان خواهد بود ، چقدر پندار منفی بد است که خداوند یاس از خودش را جزو گناهان کبیره محسوب کرده است !

 


منتـــظر المـهـدی۳۱۳
زیبا بود

متشکرم ...
خواهش می کنم 
محمد ابراهیمے
با بیت خوب حتی عادی ترین کارها هم ارزشمند می‌شوند. بعضی بزرگان فقط واجبات و مستحبات را انجام می‌دادند چون مباحات را با نیت خیر انجام می دادند که می شد مستحب
ممنون از نکته ی زیباتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan