فقط من

فقط من

سعی کنید خورشید باشیم

  • ۲۱:۵۰

نمی فهمم این همه تقلا برای چیه ؟ بعضیا به خاطر پول خودشون رو می کشن ، یعنی می کشنا ، بعضی ها به خاطر نداشتن بعضی چیزا فکر می کنن هیچی ندارن ، بعضیا گریه می کنن ، بعضیا ....

من نشستم فکر کردم، به نظر ادم متفکری مثل من اصلا زندگی چیزی نیست که بخوای به خاطرش این همه اذیت بکشی ، ما باید یه چند صباحی خودمون رو سرگم کنیم ، نیازهامون رو تا حدی که بر طرف بشه برطرف کنیم و از ندگیمون لذت ببریم ،همین ، این همه حرص و جوش خوردن برای چی هست من نمی دونم

درسته ادم نیاز به هیجان داره ولی خیلی از کارهایی که ما ادما می کنیم واقعا به خاطر هیجانش نیست ، و فقط می خواهیم به بقیه نشون بدیم که ، دیدی من زرنگ ترم 

 دیدی من پولدارترم

دیدی من خوشگل ترم

دیدی من .......ترم

یکم برای خودمون زندگی کنیم ، خوش باشیم ، از زندگی لذت ببریم ، کار خیلی خیلی راحتیه ، برای خودمون زندگی کنیم ، اون وقت می بینید که زندگی چقدر قشنگ می شه ، اصلا مفهوم زندگی تغییر می کنه ، دیگه خیلی چیزایی که برات مهم بودن ، اهمیتشون از بین می ره و خیلی چیزایی که برات اهمیت نداشتن ، مهم می شن ،

اگه می خواید پولدار بشید ، بشید ولی نه به خاطر این که مردم بهتون بگن پولدارید ، بلکه از این که پول در میارید لذت ببرید ، از هیجانش لذت  ببرید ، این جوری اگر یه خوردم کمتر از دوستتون هم دراوردید ناراحت نمی شید ، مهم هیجانه و لذت بردنه بود 

یا اگه می خواهید برید دکتر بشید ، بشید ، ولی واقعا به خاطر این برید دکتر بشید که وقتی کتاب رشته پزشکی رو می خونید حال کنید ، هیجان کل وجودتون رو بگیره که بیشتر بفهمید ، نه این  که دیگران بهتون بگن ، شما دکترید

ادم باید مثل خورشید باشه نه ماه ، خورشید نورش رو از هیچ چیز نمی گیره ولی ماه نورش رو از خورشید می گیره ، سعی کنیم خورشید باشیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan