فقط من

فقط من

راه حل کلی برای فهمیدن گرمی جات و سردی جات

  • ۲۱:۳۹

به نظرت کاهو گرمه ؟ فکر کنم نعناع سرده ! من مزاجم سرده ، از کجا بفهمم چی بخورم؟ 

اینا سوالایی هستش که کسایی که به طب سنتی علاقه دارن می پرسن ، خوب اصلا نگران نباشید چون من این جا هستم تا یه راه حل کلی بهتون یاد بدم تا با استفاده از اون خیلی راحت متوجه بشید که چه غذاهایی گرم هستن و چه غذاهایی سرد

غذاهای شیرین

گرم هستن ولی گرمای زیادی ندارن و می شه گفت یکم از  حد اعتدال گرم تر هستن ، 

غذهای شور

گرم هستن و گرماشون از غذاهای شیرین بیشتره

غذاهای تلخ

گرم هستن و گرماشون از غذاهای شور بیشتره

غذاهای تند

بسیار گرم هستن ،

اونایی که گرم مزاج هستن سعی کنند سراغ تند و تلخ یا حتی بعضی وقتا شور نرن ، هر چند اگر واقعا گرم مزاج باشن ، زیاد از این جور غذاها خوششون نمیاد!

غذاهای ترش

سرد هستن 

غذاهای بی مزه (مثل خیار)

سرد هستنن 

 

دیدید چقدر راحت بود، مطمئنم تا الان مجبور بودید برای فهمیدن مزاج همه چی اون رو گوگل کنید ، ولی الان به راحتی می تونید مزاج همه چی رو تشخیص بدید 

امیدوارم که زندگیتون همیشه گرم باشه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan