فقط من

فقط من

ایا اسفند بر پیشگیری از کرونا تاثیر دارد؟

  • ۰۸:۵۸

این روزها  که ویروس موذی کرونا داره به بدن های ما آسیب می رسونه ، ما هم باید به بدن ویروس کرونا اسیب برسونیم  ، به قول معروف جواب های هوی است ، خوشبختان ویروس کرونا هنوز ما رو نشناخته ، اولا این که ما انسانیم دوما این که ما ایرانی هستیم و هوش ایرانی ها توی همه دنیا زبون زده 

سوالی که خیلی پرسیده می شه اینه که ، این که می گن اسفند دود کنید ، ویروس نمی گیرید درسته ؟ بله چون که ویروس ها بر روی هوا زندگی می کنند و زندگیشون بستگی به سرما و رطوبت هوا داره ، برای همین با دود کردن اسفند شما مزاج هوا رو به گرما و خشکی تغییر می دید . با این کار ساختار ویروس دچار مشکل می شه و از بین می ره ، 

پیشنهاد می کنم همه کسانی که به نوعی توی بیرون هستند ، مثلا صاحب مغازه ای هستند جلوی مغازه ی خودشون بساط دود کردن اسفند رو فراهم کنند ، اگ هرکس هر چند ساعت یک بار این کار رو انجام بده تاثیر بسزایی روی انتقال این ویروس داره  ،البته این به معنای رعایت نکردن نکات بهداشتی نیست

 

 

 

 

دیانا
عالییی
مرسی
سلام بر مهدی ...
سلام خوبین شما؟

ممنونم ازتون
سلام ممنون ، شما خوب هستید
خوشحالم که می بینمتون
سلام بر مهدی ...
خداروشکر
ممنونم زنده باشید، منم خوشحال شدم دیدم پست گذاشتین
ان شاءالله سلامت باشید
مرسی
هم چنین شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan