فقط من

فقط من

نکات کلی در مورد غذاهای هشت گانه انسان

  • ۱۴:۵۷
در پایان توجه شما را به نکاتی جلب می کنم
  1. تک تک غذاهایی را که گفتیم جدی بگیرید و برای بهبود ان ها تلاش کنید 
  2. تک تک غذاها مثل یک نظام منظم به همدیگر مرتبط هستند و هر کدام روی هم تاثیر دارند ، فقط مقدار این تاثیر در بعضی از ان ها بیشتر است ، به طور مثال افراد سر مزاجی که غذای گرم می خورند کمتر دچار افکار منفی می شوند 
  3. در بعضی غذاها شما فقط مصرف کننده غذا نیستید بلکه پزنده غذا هم هستید ، مثل غذای شنیداری ، سعی کنید به اطرافیان خود غذای شنیداری خوبی بدهید تا اطرافیان شما پندار خوبی نسبت به شما پیدا کنند و پندار خوب ان ها باعث شودن ان ها هم غذای شنیداری خوبی به شما بدهند، 
  4. ارتباط خود را با خداوند قطع نکنید ، چرا که رکن پنجم شما روحی است که توسط خداوند در جسم شما دمیده شده است
  5. ارتباط خود را با اهل بیت بیشتر کنید چرا که ان ها وسیله ی ارتباط با خداوند هستند
  6. در بیماری ها همه ی این هشت غذا موثر هستند ، به طور مثال ویتیلیگو (برص یا پیسی) بیماری هست که علت ان سردی است ، یکی از حکما نقل می کرد که من به یکی از این بیماران هر چقدر داروی خوراکی گرم دادم بیماریش بهبود ان چنانی نمی کرد ، تصمیم گرفتم غذاهای دیگرش را بررسی کنم ، متوجه شدم به خاطر مشکلی که در خانه دارد سردی را از طریق غذای پنداری و شنیداریش دریافت می کند که موجب بدتر شدن بیماریش می شود ، با صحبت با اطرافیان واصلاح غذای پندار و گفتارش بیماریش بهبود پیدا کرد 
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سپاس
خواهش می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan