فقط من

فقط من

مزاج شناسی در زندگی ما انسان ها چه اهمیتی دارد

  • ۰۰:۱۲
دری که الان می خواهم برای شما بگشایم ، تغییراتی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد زندگی شما را بهتر خواهد کرد ، برای این که اهمیت موضوع را درک کنید برای شما مثال هایی می زنم
  • یک فرد صفراوی در تابستان به علت افزایش  حرارت هوا حرارت بدنش بالا می رود وعصبانی مزاج می شود ، برای همین بسیار حساس می شود و زود جوش می اورد ، اگر همسرش مزاج شناسی بلد باشد با دادن یک لیوان شربت ابلیمو باعث کاهش صفرایش می شود و کاهش صفرایش باعث از بین رفتن عصبانیتش
  • شخصی می خواهد ازدواج کند ، با دانستن مزاج شناسی می تواند همسری باب میلش انتخاب کند
  • با دانستن مزاج شناسی می توان دانست چه شغلی برای چه افرادی مناسب است ، به طور مثال دموی ها برای کارهای هنری و شعر و ادبیات مناسب هستند 
  • در جایی که هوا سرد است باید از پشم به عنوان زیر انداز یا لباس استفاده کرد چرا که پشم طبعش  گرم است 
کاربرد مزاج شناسی بسیار گسترده است ولی ما در این جا به مثال های بالا اکتفا می کنیم 


ارکان 

اتش ، باد ، اب و خاک چهار عنصری هستند که بدن انسان از ان ها ساخته شده است ، انسان از خاکی که  گل شده ساخته شد، به طوری که گل در معرض خورشید و باد قرار گرفت و سپس خداوند روح را در جسم انسان دمید و انسان اولیه ساخته شده ، پس ارکان اصلی سازنده بدن انسان اتش و باد و  اب و خاک می باشند ، این عناصر در بدن انسان تبدیل به صفرا ، دم ، بلغم و سودا شده اند ، نماد صفرا اتش ، نماد دم باد ، نماد بلغم اب و نما سودا خاک می باشد ، علاوه بر این چهار رکن انسان به واسطه ی روحی که توسط خداوند در او دمیده شده است دارای رکن پنجمی نیز هست و ان ارتباط معنوی یک انسان با خداوند است ، اختلال در هر یک از این ارکان در بدن باعث بروز مشکل در بدن انسان می شود 

احسان پروانه
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید ، امیدوارم موفق باشید
به ما هم سربزنید

من شمارو دنبال میکنم ، خیلی خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنید
مچکر ، هم چنین شما
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
جالب بود متشکرم ازتون
خواهش می کنم ، 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan