فقط من

فقط من

بیایید کمی نسبت به سلامت جامعه حساس تر باشیم

  • ۱۳:۳۷

  1. ترس
  2. اضطراب
  3. بدبینی
  4. خودزنی
  5. دیگر زنی
  6. توهم
  7. مانیک
  8. افسردگی و......
اختلالات روانی که در بالا ذکر کردم  معمولا به صورت فردی یا ترکیبی ازاین اختلالات در افراد مختلف ظاهر می شود که به اعتبارعلائم در یکی از دسته های اختلالات روانی قرار می گیرند، تمامی این اختلالات در طب کلی نگر سنتی اسلامی دارای درمان می باشند . اکثردرمان هاهم قطعی هستند و به راحتی می توان با تعدیل مزاج فرد را به  حالت عادی برگرداند
 
در حال حاضر برای اختلالات روانی داروهایی به صورت قرص تجویز می شود که درای عوارض بسیار بد و گاها جبران ناپذیری می باشد و هم چنین اکثر این داروها درمان قطعی برای این اختلالات نیستند اما در طب سنتی اسلامی با تعدیل مزاج به راحتی می توان فرد را به حالت عادی برگرداند

برای مثال ترس ، اضطراب، بدبینی ، خودزنی ، توهم ، افسردگی ، از غلبه سودا یا بلغم در بدن می باشد که با تعدیل این خلط در بدن می شود مشکل را  حل کرد
متاسفانه اکثر پزشکان و روان پزشکان اعتقادی به درمان با طب سنتی اسلامی ندارند و هنوز درمان با قرص را ترجیح می دهند ، ولی تک تک ما که به تجربه اثرات درمان با طب سنتی اسلامی را دیده ایم باید در ترویج این طب کوشا باشیم به امید روزی که تمام پزشکان و روان پزشکان نسبت به نعمت بزرگی که در اختیار ما هست اگاهی یابند و نسبت به سلامت جامعه کمی حساس تر باشند





مهندس رضا عباسی
سلام و درود
در صورت تمایل ما را دنبال فرمایید
ممنون
سلام 
چشم حتما

تنها ...
تشکر
خواهش می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan