فقط من

فقط من

در ازمون مزاج شناسی شرکت کنید و مزاج خود را تشخیص دهید

  • ۰۲:۰۰

خصوصیات چهار طبع اصلی گفته شد، اما با تو جه به مطالی که گفتیم ، حالا نوبت ان رسیده که مزاج خود را تشخیص دهید ، برای این کار شما باید از مجموعه ی مطالبی که گفتیم به اضافه ی سایتی که الان معرفی می کنم استفاده کنید ، سایتی که قصد معرفی اون رو به شما دارم نرم افزاری تحت عنوان ازمون مزاج شناسی داره که شما می تونید با جواب دادن به سوالات این نرم افزار در اخر ببینید چه مزاجی دارید 

برای ورود به ازمون مزاج شناسی کلیک کنید

قبل از شروع ازمون از شما ایمیل می خواد که اگر ایمیل نداردی می تونید یک ایمیل جعلی وارد کنید ، مهم نیست چه چیزی فقط دو تا کاراکتر@ و . درا ن باشد مثلا  justme2@blog.ir
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خیلی عالی ومفید بود تشکر فراوان
خواهش می کنم ، شرمنده نکنید تو رو خدا ، نیازی به این همه تشکر نیست ، امیدوارم مفید باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan