فقط من

فقط من

خبرچینی دو قلوهای به دل اقا

  • ۰۰:۱۵

گه گاهی من و دل اقا جان خلوت می کنیم ، امروز بد جوری احساساتش فوران کرده بود ، داشت فرمان اشک ریزی می داد که از ابزارهای جلوگیری استفاده کردم ، اخر مرد که گریه نمی کند ، البته می کند ولی نه جلوی بقیه !فقط تنهایی ، شما هم به کسی نگویید از من نشنیده بگیرید.
تقصیر این دو قلوهای بازیگوش  است ، بارها  می گویم این قدر سر و گوشتان نجنبد ، می گویند ما خودمان مستقل عمل می کنیم  ، چشم که  به سرو گوش ربطی ندارد ، امروز خانم دکتر را دیده اند ، البته از دور ، خبرش را به دل اقا جان داده اند ، ان هم شروع کرده به دادو فغان که ای  جایم تنگ است ، می خواهم از سینه بپرم بیرون و دنبال خانم دکتر بروم ، هی می گویم دل اقا جان صبر کن ، می گوید نه دو قلوها گفته اند خانم دکتر همین دورو برهاست ، می گویم دل اقا جان خانم دکتر از من و تو خوشش نمی اید ، می گوید در مسلک ما دل اقا ها  پس کشیدنی در کار نیست 
،یا وصال یا مرگ ، وجه سومی وجود ندارد .

می گویم دل اقا جان بیا و دست از سر این عشق بر دار ، می گوید از دو قلوها بپرس چه شکلی شده بود ، می گویم دل اقا جان ، او که مارا اندازه منشی مطبش هم ادم حساب نمی کند ، می گوید بپرس ببینم منشی جدید نمی خواهد برویم خدمتش را بکنیم ، می گویم دل اقا جان اگر برود چه ؟ می گوید ما هم می رویم .

به دو قلو ها می گویم اخر چرا به تماشا می روید ، می گویند چه انتظارها از ما داری ، زیباترین دختر شهر را نبینیم ؟! می گویم لا اقل چوغولیش را به دل اقا جان نکنید که این گونه از خود بی خود شود ، می گویند وقتی می بینمیش ان قدر خوشحال می شویم که می خواهیم کل عالم را خبر کنیم ، خوب دل اقا جان هم می فهمد ، 

حالا از دل اقا قول گرفته ام که تا شب فرمان اشک ریزی ندهد ، از دو قلوها هم گفته ام کمی ازشمایل خانم دکتر برای دل اقا تعریف کنند شاید ارم شد ، اما می دانم وقتی همه بخوابند دل اقا صبر نخواهد کرد ، چنان فرمان اشک ریزی خواهد داد که بیا و ببین ، دو قلوها هم خود را اماده کرده اند ،

ا

منِ ناشناس
خانوم دکتر چه تخصصی دارند؟چندسالشونه؟وچرامجدداخواستگاری نمیکنید؟
روانشناس هستند  ،28 ، اجازه خواستگاری نمی دهند
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:'(
معذرت می خوام نمی خواستم کسی رو ناراحت کنم ، ممنون از همدردیتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan