فقط من

فقط من

تو را هم باز پنهانی دوباره ارزو کردم

  • ۱۳:۱۸
مادرم می گوید چرا شب ها دیر می خوابی ، مریض می شوی ، نمی داند هیچ عاشقی در دنیا نیست که بتواند شب ها با خیال راحت سرش را روی بالش بگذارد ، هنوز صدایت در گوشم نجوا می کند ، بهترین موسیقی دنیا ، بهترین قرص ارام بخش دنیا ، خدا را شکر می کنم ، خیلی از عاشقان حتی نتوانستند لحظه ای کوتاه صدای معشوق خود را بشنوند  ،خدا را شکر ساعت ها صحبت کردنت را در ذهنم دارم و هر روز مرورشان می کنم . اگر این ها را هم که نداشتم دیگر نمی دانستم چه کنم 
صفائی بود دیشب با خیالت خلوت مارا 
تو را هم باز پنهانی دوباره ارزو کردم 

عاقبت من که معلوم است ، یا به تو می رسم یا می میرم ، نگرانت هستم ، کاش می دانستم الان حالت چگونه است ، می خندی یا نارااحت هستی  ، نکند ناراحت باشی ؟ نکند اخم کرده باشی؟ نکند گریه بکنی و من خبر نداشته باشم ؟ نمی دانم چه کار کنم ، کاش خبری از تو داشتم ، کاش می دانستم الان کجا هستی  و چه می کنی ، همه ی این ها هیچ کاش فقط کسی به من می گفت نگران نباش لبش خندان بود
محمد ابراهیمے
و چه زیبا عاشقان را وصف کرده‌ای عشق اساس خلقت است و زندگی و خداوند چون عاشق بود ما را آفرید.
ممنون خیلی زیبا بود

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
چه کنم ، چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

فقط یه خدای عاشق می تونه یه بنده ی عاشق خلق کنه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan