فقط من

فقط من

بند باز The Walk 2015

  • ۰۲:۵۰

از اون فیلمای نفس تو سینه حبس کن بود ، وقتی فیل بین برج های دو قلو روی یک بند بین زمین و اسمان در حال راه رفتن بود ، من ترس رو درون خودم احساس می کردم ، و این یعنی فیلم تو نسته بود تا درون من نفوذ کنه ، و معنی این حالت چیزی نمی تونه باشه غیر از موفقیت یک فیلم .

این فیلم سیر یک حرکتی رو به نماش گذاشت ، حرکتی که از یک رویا شروع شد و سپس تبدیل به هدف شد و بعد از اون هم با موفقیت حرکت کننده به پایان رسید ، همه ی حرکت های موفق توی زندگی از یه سری قواعد پیروی می کنند که می شه توی این فیلم خیلی این قواعد رو به وضوح دید و تحلیل کرد
اول : داشتن هدف و برنامه ریزی کردن برای اون هدف
دوم: داشتن یک رابطه عاشقانه در طول مسیر
سوم: روابط ، روابط و دوستان خیلی برای موفقیت مهم هستند
چهارم : سماجت و تلاش کردن محرک و نپذیرفتن شکست ، اگه تو فیلم دقت کرده باشید ، فیل تو اولین بند بازی رسمیش با شکست مواجه شد
پنچم ، دانش ، دانش و مهارتی که فیل از پاپا رودی فرا گرفت ، باعث شد که بتونه بین دو برج روی یک طناب بند بازی کنه
ششم ، باور به رسیدن ، خیلی مهمه که باور داشته باشیم به هدف هامون می رسیم 
پیشنهاد می کنم حتما فیلم بندباز ، به کارگردانی رابرت زمیکس رو که در سال 2015 منتشر شده تما شا کنید 
موفق باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
فقط من
Designed By Erfan Powered by Bayan